En mediakanal som gjør inntrykk
Hvorfor velge profil?
Merkevarebyggende
Hver tredje person sier de blir mer positive til bedrifter som bruker profilprodukter i sin markedsføringsmiks.
Høy frekvensvisning
Visste du at en logocap i gjennomsnitt får 3.400 eksponering? Og at hele 34% oppgir at de bruker profilprodukter hver eneste dag?

Kjøpsutløsende
Profilering er den mest populære reklamekanalen blant publikum – og det er kun avisannonser som har en bedre kjøpsutløsende effekt.
Return-on-investment
Nesten 9 av 10 bedrifter har kjøpt profilprodukter i løpet av det siste året – majoriteten av de oppgir at profilprodukter gir en høy ROI.
En mediakanal som gjør inntrykk
Hvorfor velge profil?
Merkevarebyggende
Hver tredje person sier de blir mer positive til bedrifter som bruker profilprodukter i sin markedsføringsmiks.
Høy frekvensvisning
Visste du at en logocap i gjennomsnitt får 3.400 eksponering? Og at hele 34% oppgir at de bruker profilprodukter hver eneste dag?

Kjøpsutløsende
Profilering er den mest populære reklamekanalen blant publikum – og det er kun avisannonser som har en bedre kjøpsutløsende effekt.
Return-on-investment
Nesten 9 av 10 bedrifter har kjøpt profilprodukter i løpet av det siste året – majoriteten av de oppgir at profilprodukter gir en høy ROI.
En mediakanal som gjør inntrykk
Hvorfor velge profil?
Merkevarebyggende
Hver tredje person sier de blir mer positive til bedrifter som bruker profilprodukter i sin markedsføringsmiks.
Høy frekvensvisning
Visste du at en logocap i gjennomsnitt får 3.400 eksponering? Og at hele 34% oppgir at de bruker profilprodukter hver eneste dag?

Kjøpsutløsende
Profilering er den mest populære reklamekanalen blant publikum – og det er kun avisannonser som har en bedre kjøpsutløsende effekt.
Return-on-investment
Nesten 9 av 10 bedrifter har kjøpt profilprodukter i løpet av det siste året – majoriteten av de oppgir at profilprodukter gir en høy ROI.