april 12, 2022
Profilprodukter – den mest populære reklamekanalen
Konsumentene har talt og det er ingen reklamekanal de setter mer pris på en profilering.
Og aller mest fornøyd blir de når de får noe nyttig.
Kanskje ikke så rart. Det er lett å like bedriften som gir bort et egnet produkt. Litt verre er det kanskje å sette pris på bedriften som avbryter «Lady og Landstrykeren» på TV Norge med reklamepause for tredje gang.
Og vinterens praktiske utfordringer byr på spennende muligheter innen profilering. Din bedrift kan være med på å løse konkrete utfordringer målgruppen har i det dagligdagse liv. Det er ikke uten verdi at målgruppen assosierer din logo med trygghet.
Når Ola og Kari må skrape frontruta før de leverer i barnehagen på mandagsmorgen, tar de frem en isskrape med en logo på.
Med vår hjelp kan den logoen være din.
På denne listen skal vi se på de fem mest praktiske profilproduktene for vintersesongen.

Vi har lang erfaring med å finne profilproduktene som gjør at ditt budskap skiller seg ut fra mengden.